Склад методичної ради школи:
1. Громлюк А. Д.-- голова методичної ради школи.
2. Сивак Л.М.-- заступник голови методичної ради школи.
Члени ради:
1. Любасюк Г. І. – керівник методичного об’єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу.
2. Савченко Н.В. – керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.
3. Громлюк О.І. – керівник методичного об’єднання вчителів трудового навчання, фізичного виховання, курсу «Захист Вітчизни».
4. М’яснянкіна Н.М. – керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів
5. Римар Л.М. – керівник методичногооб’єднання класних керівників.
Шкільні методичні об’єднання:
Суспільно – гуманітарного циклу
Любасюк Галина Іванівна – керівник М О
Члени методоб’єднання:
Слободянюк Тетяна Степанівна – учителька української мови і літ.
Малакова Світлана Леонідівна – учителька зарубіжної літератури
Кульчицька Юля Василівна – учителька англійської мови
Полянська Наталія Володимирівна - учителька історії
Природничо – математичного циклу
Савченко Ніна Василівна - керівник М О
Члени метод об’єднання:
Сивак Людмила Миколаївна– вчителька математики
Громлюк Андрій Дмитрович – вчитель фізики
Нетребська Лариса Василівна – вчителька хімії
Римар Людмила Миколаївна – вчителька географії
Громлюк Ольга Іванівна - вчителька фізики
Методоб’єднання вчителів трудового навчання і фізичного виховання
Громлюк Ольга Іванівна – керівник М О
Члени метод об’єднання:
Колесник Олександр Володимирович– вчитель трудового навчання
Кравчук Станіслав Борисович – вчитель фізичного виховання
Методоб’єднання вчителів початкових класів
М’яснянкіна Надія Миколаївна – керівник М О
Члени методоб’єднання:
Головащенко Тетяна Миколаївна – вчителька 3 кл.
Колесник Наталя Борисівна – вчителька 1 кл.
Сивак Людмила Миколаївна– вчителька 4кл.
Методоб’єднання класних керівників
Римар Людмила Миколаївна – керівник МО
Члени методобєднання:
Любасюк Галина Іванівна – керівник 6 кл.
Полянська Наталія Володимирівна – керівник 11 кл.
Слободянюк Тетяна Степанівна – керівник 10 кл.
Кравчук Станіслав Борисович – керівник 8 кл.
Нетребська Лариса Василівна – керівник 7 кл.
Громлюк Ольга Іванівна– керівник 5 кл.
Тематика засідань методичної ради
на 2011-2012 н.р.
№ |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Примітка |
1 |
1. Визначити склад методичної ради школи. 2. Визначити методичні об’єднання вчителів. 3. Скласти графік курсової перепідготовки вчителів. 4. Скласти графік проведення відкритих уроків на І семестр 2011– 2012н.р.
|
серпень |
|
2 |
1. Загальне опрацювання державних стандартів з предметів навчального циклу та інструктивно методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін у 2011-2012 н. р., критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. 2. Затвердження планів роботи МО. 3. Затвердження графіка проведення предметних тижнів
|
вересень |
|
3 |
1. Аналіз проведення відкритих уроків, виховних заходів в І с. 2011-2012н.р. 2. Аналіз участі учнів в І турі предметних олімпіад. 3. Про результати перевірки стану викладання світової літератури в 5-11 кл.
|
грудень |
|
4 |
1. Творчі звіти вчителів. 2. Опрацювання інструкції про ДПА. 3. Аналіз участі учнів в ІІ турі предметних олімпіад. 4. Про результати перевірки стану викладання основ здоров’я в 1-9 кл, ОБЖ в 10-11 кл.
|
березень |
|
5 |
1. Аналіз роботи методичної ради. 2. Аналіз роботи методичних об’єднань. 3. Про результати перевірки стану викладання фізичної культури в 1-11 кл., захисту Вітчизни в 10-11 кл.
|
червень |
|
Основні функції методичної ради школи:
І.Організаційно-педагогічна:
· Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;
· Створити колектив однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;
· Здійснювати загальне керівництво методичною, науковою, інноваційною діяльністю (проведення семінарів, конференцій, семінарів, практикумів, круглих столів, педагогічних читань, конкурсів, виставок, предметних тижнів);
· Розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження;
· Координація діяльності з питань методичної роботи з іншими підрозділами професійної освіти;
· Організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особистості;
· Організація цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами;
· Проведення первинної експертизи стратегічних освітніх документів (програм, навчальних планів).
ІІ.Інструктивно-методична:
· Інструктаж та консультування педагогів з питань виконання нормативних, директивних документів, організації навчально-виховного процесу;
· Оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, області, країни.
ІІІ.Пошуково-дослідницька:
· Стимулювання ініціативи та активізація творчості членів педагогічного колективу до науково-дослідної, експериментальної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення і розвиток навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога;
· Контроль процесу та результатів комплексних досліджень, проектів, експериментів, здійснюваних в школі;
· Вироблення й погодження підходів до організації, здійснення та оцінка інноваційної діяльності в школі;
· Організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.
ІV. Вивчення, узагальнення й поширення передового досвіду:
· Вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення досвіду кожного та впровадження його в практику роботи педагогічного колективу;
· Створення умов для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.