Методична рада

Склад методичної ради школи:

1. Громлюк А. Д.-- голова методичної ради школи.

2. Сивак Л.М.-- заступник голови методичної  ради школи.

 

Члени ради:

1.   Любасюк Г. І. – керівник методичного об’єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу.                                     

2.   Савченко Н.В. – керівник методичного об’єднання вчителів  природничо-математичного циклу.

3.   Громлюк О.І. – керівник методичного об’єднання вчителів трудового навчання, фізичного виховання, курсу «Захист Вітчизни».

4.   М’яснянкіна Н.М. – керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів

5.   Римар Л.М. – керівник методичногообєднання класних керівників.

 

 

Шкільні методичні об’єднання:

Суспільно – гуманітарного циклу

Любасюк Галина Іванівна – керівник М О

Члени методобєднання:

Слободянюк Тетяна Степанівна – учителька української мови і літ.

Малакова Світлана Леонідівна – учителька зарубіжної літератури

Кульчицька Юля Василівна – учителька англійської мови

Полянська Наталія Володимирівна - учителька історії

 

Природничо – математичного циклу

Савченко Ніна Василівна - керівник М О

Члени метод обєднання:

Сивак Людмила Миколаївна– вчителька математики

Громлюк Андрій Дмитрович – вчитель фізики

Нетребська Лариса Василівна – вчителька хімії

Римар Людмила Миколаївна – вчителька географії

Громлюк Ольга Іванівна - вчителька фізики

 

Методоб’єднання вчителів трудового навчання і фізичного виховання

Громлюк Ольга Іванівна – керівник М О

Члени метод обєднання:

Колесник Олександр Володимирович– вчитель трудового навчання

Кравчук Станіслав Борисович – вчитель фізичного виховання

 

 

Методоб’єднання вчителів початкових класів

М’яснянкіна Надія Миколаївна – керівник М О

Члени методобєднання:

Головащенко Тетяна Миколаївна – вчителька 3 кл.

         Колесник Наталя Борисівна – вчителька 1 кл.

Сивак Людмила Миколаївна– вчителька 4кл.

 

Методобєднання класних керівників

Римар Людмила Миколаївна – керівник МО

Члени методобєднання:

Любасюк Галина Іванівна – керівник 6 кл.                                                     

Полянська Наталія Володимирівна – керівник 11 кл.                                               

Слободянюк Тетяна Степанівна – керівник 10 кл.

Кравчук Станіслав Борисович  – керівник 8 кл.

Нетребська Лариса Василівна – керівник 7 кл.

Громлюк Ольга Іванівна– керівник 5 кл.

 

Тематика засідань методичної ради

на 2011-2012 н.р.

 

Зміст роботи

Термін проведення

Примітка

1

1.     Визначити склад методичної ради школи.

2.     Визначити методичні обєднання вчителів.

3.     Скласти графік курсової перепідготовки вчителів.

4.     Скласти графік проведення відкритих уроків на І семестр 2011– 2012н.р.

 

серпень

 

2

1.     Загальне опрацювання державних стандартів з предметів навчального циклу та інструктивно методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін у 2011-2012 н. р., критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. 

2.     Затвердження планів роботи МО.  

3.     Затвердження графіка проведення  предметних тижнів               

 

вересень

 

3

1.     Аналіз проведення відкритих уроків, виховних заходів в І с. 2011-2012н.р.

2.     Аналіз участі учнів в І турі предметних олімпіад.

3.  Про результати перевірки стану

     викладання  світової літератури  в 5-11 кл.

 

грудень

 

4

1.     Творчі звіти вчителів.

2.     Опрацювання інструкції про ДПА.

3.     Аналіз участі учнів в ІІ турі предметних олімпіад.

4.     Про результати перевірки  стану викладання основ здоров’я в 1-9 кл, ОБЖ в 10-11 кл.

 

березень

 

5

1.     Аналіз роботи методичної ради.

2.     Аналіз роботи методичних об’єднань.

3.     Про результати перевірки  стану викладання фізичної культури в 1-11 кл., захисту Вітчизни в 10-11 кл.

 

червень

 

Основні функції методичної ради школи:

 

І.Організаційно-педагогічна:

·       Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;

·       Створити колектив однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;

·       Здійснювати загальне керівництво методичною, науковою, інноваційною діяльністю (проведення семінарів, конференцій, семінарів, практикумів, круглих столів, педагогічних читань, конкурсів, виставок, предметних тижнів);

·       Розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження;

·       Координація діяльності з питань методичної роботи з іншими підрозділами професійної освіти;

·       Організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особистості;

·       Організація цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами;

·       Проведення первинної експертизи стратегічних освітніх документів (програм, навчальних планів).

 

ІІ.Інструктивно-методична:

·       Інструктаж та консультування педагогів з питань виконання нормативних, директивних документів, організації навчально-виховного процесу;

·       Оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, області, країни.

 

ІІІ.Пошуково-дослідницька:

·       Стимулювання ініціативи та активізація творчості членів педагогічного колективу до науково-дослідної, експериментальної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення і розвиток навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога;

·       Контроль процесу та результатів комплексних досліджень, проектів, експериментів, здійснюваних в школі;

·       Вироблення  й погодження підходів до організації, здійснення та оцінка інноваційної діяльності в школі;

·       Організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.

 

ІV. Вивчення, узагальнення й поширення передового досвіду:

·       Вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення досвіду кожного та впровадження його в практику роботи педагогічного колективу;

·       Створення умов для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.